bonitor12

REGULAMENT PARTICIPARE

1. Va anuntam ca aceasta competitie se desfasoara cu prezenta fizica, atat a dansatorilor cat si a spectatorilor/insotitorilor.

2. Deoarece restrictiile din aceasta perioada ne impun sa urmam anumite reguli, am creat calupuri de moment pentru fiecare categorie de dans individual. Numarul total de scaune din sala de spectacol este de 500 de locuri. Asadar, numarul maxim pe care il putem ocupa este de 250 de scaune. Din acest motiv, am convenit urmatorul numar de specatori dedicat fiecarui copil participant:
– pentru SOLO / DUO / TRIO – 2 sustinatori;
– pentru QUARTET / GRUPURI / FORMATII – 1 sustinator.

3. Insotitorii pot vizualiza toate momentele dedicate categoriilor de dans din care fac parte participantii

4. ACCESUL INSOTITORILOR in incinta locatiei se face pe baza de certificat verde sau TEST RAPID ANTIGEN!
Organizatorii au incheiat un contract de colaborare cu o clinica medicala care va fi prezenta la competitie cu un centru mobil de testare rapida, astfel incat toti participantii din competitie care au varsta de peste 12 ani sa poata fi testati contra unei sume de 30 ron .
Accesul participantilor se face doar cu prezentarea unui test efectuat de catre o clinica medicala ( testul rapid achizitionat din alta parte,fara parafa unui medic nu se ia in considerare)

5. Coregrafii/antrenorii trebuie sa se prezinte la intrare, sa mentioneze numele pentru a fi verificat pe lista de oficiali, iar dupa aceasta trebuie sa se prezinte la biroul de checkin care va fi amplasat la intrarea principala pentru putea ridica pachetul dedicat fiecarei scoli (legitimatii de coregraf, desfasurator, diplomele participantilor)

6. Va rugam sa ajungeti la competitie cu cel putin o jumatate de ora inainte de momentul de intrare in competitie.

7. In backstage au voie doar coregrafii impreuna cu participantii din competitie, PARINTII AU ACCESUL INTERZIS.

8. Fiecare club/scoala participanta are voie cu maxim 2 persoane in zona vestiarelor

9. Va rugam sa aveti la dumneavoastra un stick usb de rezerva cu melodiile pe care le aveti in cadrul concursului si sa verificati din timp melodiile la masa dj-ului

10. Va anuntam ca jurizarea se va face electronic si rezultatele vor fi afisate rapid asa ca ,va rugam nu parasiti zona de concurs!

11. Va rugam sa anuntati parintii despre program si cum se desfasoara acesta dar si de REGULAMENTUL competitiei. Prin prezenta la competitie a scolii de dans inseamna ca s-a luat in considerare prezentul regulament !

12. Va rugam sa pastrati distanta corespunzatoare si sa purtati masca in incinta pe tot parcursul competitiei !!

ACEST REGULAMENT POATE SUFERI MODIFICARI IN FUNCTIE DE SITUATIA PANDEMICA CARE VA FI IN PERIOADA COMPETITIEI !